risusgenerofortuna -

Är detta Normalt?

Hej fy vad mkt jag har sovit därför har jag ej kunnat blogga j*vlar vad jag ska surfa samt blogga sedan när mitt bredband dyker upp i postlådan ....jag längtar som f*n.  Jag gick och la mig halv 5 igår eftermiddag, sov till halv 3 på natten. somnade om sov till 7 i morse. Jag slocknade igen till kvart över 10 ca steg till slut upp runt halv 12. Detta e f*n inte normalt och sova så länge dvs. 16,5 h sammanlagt. undra när jag ska kunna lägga mig i tid som vanligt svensson folk?

btw så blåser det skit mkt jag höll på att flyga i väg, vilka vågor det var på havet när jag gick förbi.
Jag hoppas inte jag blev helt blåst ;) haha :P

Vad har du på hjärtat?
Postat av: elin

Allting bra med dig? :)

2010-12-12 @ 15:59:56
URL: http://elinbostroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg :;)

2010-12-12 @ 16:25:49
URL: http://duggin.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback