risusgenerofortuna -

En liten uppdatering katten är ok i öronen...

En liten uppdatering katten är ok i öronen. Haha när jag hade kommit till jobbet så var de en elektriker antar ja att det var. Jag hann sätta mig ner sedan berättade jag det rätta felet gissa om att killen blev impad personalen oxå hela situationen var ql ;-)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

allt bra idag då?:)

2010-12-06 @ 13:43:14
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: E

Så bra att kisen är ok i öronen:) Haha ja kan tänka mig att det var kul för el killen att höra dig säga vad felet var, tjejer brukar ju inte kunna sånt så bra. Kram

2010-12-07 @ 09:19:53


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback