risusgenerofortuna -

Ett berg och dalbana liv ? :S

jag känner mig upprymd och ängslig har massa saker på G.

jag har jobbat idag, sedan städade jag direkt näe E kom på visit då vek vi och la in min tvätt men först dammsugade E. jag dammade. E gick hem jag gjorde min favvosyssla moppa golven så nu luktar det gott åh, yes! kl 17 kom C till mig vi stack till jysk och inhandlade en maddrass woho äntligen ska det kännas bekvämt i sängen.....och en kudde fick oxå följa med hem. min lilla kise pissade ner det innan han blev kastrerad. nu bör det vara cool lugnt.

Efter Jysk blev det en sväng till coop handlade bla grövre hamburgarbröd, bostongurka samt falafel detta blev kvällens matintag. låter det konstig inte i mina öron men himmelskt gutt. jag skojar inte. menar det!

Jag och C hann spela två omgångar yatzi efter jag ätit. Hon vann. Det var nog för att hon slutade hos mig som jag spelade dåligt. haha skämtade bara men C slutar hos mig, tråkigt. Det har varit trevligt och umgåtts med dig C.

Därefter har jag diskat undan efter måltiden och duschat samt bäddat. och nu surfar jag och relaxar. känner lite ångest vet ej varför så är väl livet inte vet jag jag är ju bara en människa som lever ett berg och dalbana liv

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback