risusgenerofortuna -

Har varit uppe sedan 10 jag har mest tagit...

mms_img36832 (MMS)

Har varit uppe sedan 10 jag har mest tagit det lugnt. Fick ett samtal från A så nu ska jag vara med A och E hellre social än ensam inget internet hur ska jag klara ett par dagar utan nätet? Tur att mobilblogg existerar. Btw jag har sminkat mig i dag för jag kände för det och det tog mindre än 5 min. Nej nu ska jag vara social. Haha ha d. ;-)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

hejhej allt bra med dig ikv? :)

2010-12-04 @ 17:50:52
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: E

Tack Annelie för senast det var kul :) Hoppas den där klistergrejen till datan passade bra? Kram

2010-12-07 @ 09:24:08


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback