risusgenerofortuna -

Hej i dag snöar det det liksom dalar ner j...

mms_img14035 (MMS)

Hej i dag snöar det det liksom dalar ner jättetjusigt. I dag har jag jag-vet-inte känslan ang. Hur jag mår? Känner mig piggare just nu jämnfört med i går aja ha de super vi hörs senare bye


Vad har du på hjärtat?
Postat av: POOS

Det är så lite så! Skrev också mycket dikter innan.

Man får gå genom sig själv på något sätt och få ut all frustration.

Allt har vart bra hittills! Om man bortser från en magkatarr som kommer lagomt.. :/

Själv?

KRAM

2010-12-01 @ 14:55:09
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: Elin

vacker vinterbild! Kram

2010-12-01 @ 21:49:28


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback