risusgenerofortuna -

Jag blir helt j*vla lost ?!?!?

Jag har en konstigt känsla i kroppen typ rastlöshet
men en aning mindre än i sommar, då jag var helt speedad.
Fy tusan så jobbigt det var. Min hjärna hade on knappen till.
Jag förstår inte världen jag lever i den är konstig.
Nu kom jag att skänka en tanke åt min dikt: världen är konstig

Allting har ett namn, en plats
och en mening, samt en färg.
Alla uppfatar vi kulörerna olika.
De ger annorlunda färgsättningar
för varje människa.
Alla nyanserna kan oxå beskriva känslor
som tex svart för öde och tomhet.
Vad kulörerna betyder för dig?
Vet inte jag :P

Min inre skalle är just nu off gällande speedingen.
Jag hoppas inte bägaren rinner över bort till on knappen
då blir det liksom kortslutning.

Jag blir helt j*vla lost, PEACE!



bild google

Over and out:P


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback