risusgenerofortuna -

Jag har inte tålamodet

Här sitter jag på biblan men jag lånar bara datorn inga böcker det suger verkligen. Jag pallar bara en sida sedan lägger jag av. Jag har inte det tålamodet längre som jag en gång i tiden hade dvs. första ring då läste jag flest böcker i klassen antagligen har jag tappat suget nu. Jag blir rastlös efter en sida + att jag glömmer vad jag läste nyss. Ibland kan jag sitta och läsa o komma på mig själv med att inte förstå den textmassa jag precis skummade igenom. Min hjärna kopplar liksom inte. Det är bara massa text som rullar ner på en vit bioduk. Jag måste vara fruktansvärt koncentrerad och inne i boken om jag ska lyckas uppleva bilder.



bild google


Vad har du på hjärtat?
Postat av: E

Sällan jag läser böcker, läser mest tidningar det är roligare :) Jag är nog mer som dig för jag har också svårt att koncentrera mig när det gäller att läsa böcker.. Kram

2010-12-07 @ 09:16:10
Postat av: Andreas

Böcker är inte min grej direkt, gillar också tidningar mer. Kram

2010-12-08 @ 15:54:28
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback