risusgenerofortuna -

jag vet inte

Idag är en sådan dag då jag inte vet saker och ting jag vet inte vad jag tänker det är tomt men samtidigt skumt. Jag har ingen aning om vad jag har sagt under dagen som gått. Det blir ett fett j*vla frågetecken. Jag känner mig väldigt kluven. När jag inte vet då menar jag det bokstavligt talat.

Allting är bara konstigt i dag önskade att jag vaknade ur verklighetens dröm till en possitiv inställning.

jag minns att jag fick en fråga om jag smakat ruccola?
mitt svar: - Den smakar beskt.

minns inte så mkt mer än så här jo jag skulle fota bigbouta istappar så fick jag en kommentar som löd du riskerar ditt öde för en bild på istappar?


Vad har du på hjärtat?
Postat av: brander

härlig design :) följa varann via bloglovin kanske ;b?

2010-12-14 @ 21:52:50
URL: http://branderof.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback