risusgenerofortuna -

önskningar

Jag känner en tomhet i kroppen men osäker i känslan. Tycker inte om att det är helg fy vad tråkigt. Jag önskar att jag bara hade varit ledig på söndagar då hade allting känts mkt bättre. Jag hade sluppit och ha så mkt dötid.
men jag kan ju bara önska som om min önskning skulle slå in. Jag hoppas oxå på att slippa all värk förevigt ;)
Detta är då inga dåliga planer får se om jag lyckas med något av dom. Det får framtiden utvisa. Då är då och inte nu..........................men men ha de gott, bo flott? Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: POOS

Jag jobbar hela helgen.. Själv? Kram

2010-12-10 @ 21:35:36
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.sefotograf.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback