risusgenerofortuna -

operation igen?

Jag har fått dena lilla visa cirkulerandes i min hjärna låten går följande: vart tog den söta lilla loppan vägen? ingen som vet ingen som vet ...kan inte mer. 

Jag  & M tog en sväng till Y där hälsade jag på hos dok haha dok. hade samma födelsedag som jag. Det var rätt häftigt. Tack för ditt sällskap.

Dok diskuterade att det var aktuellt med operation och min fötrsta tanke åh, no! Jag spricker min tia.
Jag har förstorad sköldkörtel och det syns. Jag kan ju alltid hoppas att det försvinner av sig själv.
tycker ej om att bli opererad. men allt som hjälper är jag tacksam för.....

aja ha de gott ...:)



Vad har du på hjärtat?
Postat av: lovisa

jag hade också problem med sköldkörteln då jag var mindre!

2010-12-15 @ 15:45:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha det var längesedan man hörde den låten

2010-12-15 @ 19:39:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback