risusgenerofortuna -

Ord på min irritation

Är så j*vla sur för jag steg upp tidigt och var väldigt tidigt på jobb dvs. 8.45 ca börjar annars 10.00 sitter å gör ingenting går hem 10.30 har ett möte som knapp kändes lönt pga snöovädert osäker gällande böjningen. Skit samma ni vet vad jag snackar om. Skulle gå till jobbet gick i hyfsad tid 12.40 så jag kunde komma i tid men när kl slår 12.50 ringer min gangster-mobil-signal jag svarar får som svar att det inte blir jobb i eftermiddag. vad jag blev besviken hade sätt fram emot att gå dit och för en gångs skull vara i tid men nej då skiter sig allting rent åt h*vete för de j*vla snöfanskapet....grrrr 

hur gör jag i detta oväder jag har ingen tv, inga pengar på mobilen, inget bredband, inget jobb, inga träffar jag har inget tålamod att se film för det har jag gjort varje f*king dag nu i mon blir det 2 v exakt utan internet. 

Så tråkigt. 

ska ju måla en tavla men gör jag det i dag då har jag inget att göra i helgen. vilket dötrist liv jag har. tyck inte synd om mig för det är inte min mening jag vill bara få ord på min irritation i dagsläget.btw en positiv sak med snön är att den typ lyser upp allt mörker samt blir vacker på foto. Snön bör då vara stilla det blir finast så.

 En önskan R.I.P snöoväder. tack 

I Hope ;)
 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Ring till Tre igen och säg till om modemet... så långt tid bör det inte ta, bara tjata på dem det hade jag gjort! borde kunna få internet snart. Jag är så trött på detta oväder med. Kram

2010-12-16 @ 15:40:52
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback