risusgenerofortuna -

Shiit vilka stötar

Shiit vilka stötar jag har fått i eftermiddag på arbetet 2 st på mindre än 15 min och 1 st på mindre än 1 h sammanlagt 3 st. Det är mkt tycker jag. Det var ganska starka sådana inte ql alls. inte överhuvudtaget.

nåja nog tjatat om detta jag har gjort ett par vykort med hus istappar och snögubbar så typiskt pennan tog slut woho...not. never ever. Det har mest varit en dag fylld utav irritation inte i en högre grad då jag exploderar bara lite små retligt över det hela.

Aja ska låna internet nere på stan i afton så jag kan surfa samt svara på kommentarer ;)



bild google


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback