risusgenerofortuna -

upprepning eller vissa mönster

Angående min asperger så har jag märkt en viss upprepning utav vissa mönster och detta har jag funderat på under dagen som gått:

Jag måste absolut tvätta håret på torsdagar samt söndagar det är ett måste Tisdagar är en klämm-hårtvättningsdag dvs icke nödvändigt men om jag måste så. Annars känner jag mig skitig och då menar jag extremt lortig. Jag måste oxå duscha varje dag, speciellt på morgonen.
Jag vet att jag själv inte kammar mitt hår helst när det är blött när andra gör det i det våta så spelar det mig ingen roll. det kan lixom kvitta.

Tex har jag haft en idé om att jag måste gå på alla brunnslock i stan för det betyder tur. Nu är det lite svårt att finna dom med tanke på all snö. Jag går oftast på samma ställe när jag är ute som jag brukar.

När jag är hemma så fort jag ätit måste jag borsta tänderna speciellt på middagen o morgonen. Jag känner mig väldigt ofräsch i munnen så stör det mig mkt. 

Jag sitter ofta i mörker har en pytteliten lampa tänd i hela min lya. Det är inte som jag är snål utan jag tycker det är helt j*vla onödigt med massa ljus när jag ändå inte är i det rummet. Varför ska det då lysa där? JAG BLIR DESSUTOM STRESSAD INOMBORDS.

Jag vet vissa ord jag säger mkt dessa är: FAKTISKT, VÄLL,VAD ÄR PROBLEMET?, DET ÄR MITT NAMN SLIT DET MED HÄLSAN, DET STÖR I HÄNDERNA, DET SKITER VÄLL JAG I. JAG VET INTE.

MEN MEN NOG OM DETTA, CIAO CIAO.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Johanna

jodå det är bra här, själv då?

2010-12-08 @ 19:03:58
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Tanja - IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT

SV: dagen har varit ok, exakt som alla andra dagar typ :P hur har din dag varit då? kram

2010-12-08 @ 21:14:58
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: POOS

Tack så jättemycket! :) <3

Aw.. :/ Ikväll har jag vart och druckit glögg och gått tipsrunda och tittat på Bonde söker fru på datorn :) själv?

Kram

2010-12-08 @ 23:00:14
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, vilken fin o go' blogg du har!

Allt bra med dig? :)

2010-12-11 @ 17:53:37
URL: http://malinwahlfridsson.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback