risusgenerofortuna -

YES, nu har jag fått mitt paket ;)

hej hej nu har jag fått mitt bredband men jag har ej fått det till att fungera...får väl försöka fixa det på någotvis. hmm....vad e problemet lixom. Jag vill ju kunna blogga ordentligt.
nu sitter jag på biblioteket och sufar lite passar på och uppdatera min dagbok ;)

kram kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Hör med där du köpte det, de får undersöka även det modemet om det är okej, verkar inte funka något vidare.. men hoppas det löser sig snart :) Kram

2010-12-20 @ 20:48:10
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback