risusgenerofortuna -

den 21 aug 2009 såg mitt liv ut så här OBS msn konversation ;)

JAG säger:

var hos b i dag

Somebody säger:

ok så bra

hur gick det?

JAG säger:

de var väl ok jag fick träffa L oxå var inte så berädd på det

Sombody säger:

vem är L?

JAG säger:

en arbetsterapest där vet inte riktigt vad jag ska göra med henne?

de e nått som B fixat

Somebody säger:

aha

lite sysselsättning typ

JAG säger:

nått sånt kanske

Sombody säger:

mm men du det är kanske inte så dumt

du kan ju inte sitta där o glo

JAG säger:

nä ja vet o inte heller sova bort mitt liv

Somebody säger:

precis

så det är bara bra

JAG säger:

ja d hoppas ja

Somebody säger:

du behöver göra något

JAG säger:

något menigsfullt

Somebody säger:

inte bra för någon människa  att ha det så

JAG säger:

nej

Somebody säger:

ja men även om du kanske inte tycker det är meningsfullt i början så kommer det nog

allt kan man kanske inte få meddetsamma

o det lilla jag träffa B

så vet jag han vill ditt bästa

så det så

o det vill jag med

tycker du är en go tjej

med skinn på näsan

 


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback