risusgenerofortuna -

EGOISTVARNING....lite alla fall :P

Lite egoistvarning jag älskar mina ögon, mest färgen. I love them.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

sv; Kanske, dock hatar jag att klä ut mig och sånt skit. Det är så galet överskattat. Menmen! Ikväll är det hockey som gäller, vad ska du göra?

Haha inte för att vara elak men jag måste säga att du använder ett ganska vuxet språk så att säga, för att bara vara 15-16 (?) år.

2010-11-01 @ 12:48:47
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: e

fina ögon du har! Klart du ska vara nöjd:) Kramar

2010-11-01 @ 13:09:03


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback