risusgenerofortuna -

En dags ordlek :P

Tagit foto på snön
Jagat katten
Ute
Glitter
Ost feta
Fixat håret
Jul pyntat
Ätit
Rotat
Dammat
Ensam

Nyfiken
Orolig
Värmeljus
Ett äpple
Moppat golven
Bonde söker fru
Ej i tid
Ringt

Shit, en månad till jul. Jag längtar inte. Det är lite små ql att det snöat just i dag. Undra om vi får snö på julafton.
Det mysigaste med julen överhuvudtaget är all mysbeslysning. Det blir fint och en behaglig stämmning inom mig.




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Erika(jyringen)

sv.jepps det tycker jag att jag har haft och nu är det en dag närmare helg =)

2010-11-24 @ 22:16:04
URL: http://jyringen.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback