risusgenerofortuna -

En dagsresumé lite snabbt :P

Då sitter jag här och för en gång skull i denna veckan äta frukost inom rimlig tid. Det tycker jag i alla fall. Idag händer det lite saker ska fixa katten till djurdoktorn. Hoppas det ej är så allvarligt ;) Jag pallar inte av en 4:de djurdöd inom ett år men måste ju vara berädd på att det kan ske, vilket jag icke hoppas och tror det knappt.

I afton blir det till och träffa I undra vad vi ska göra? hmm det blir till att fundera ut men om jag har tur kommer hon med förslag. Jag är villig och göra något när vi ska ses senare vilket jag dock var i förra veckan. Då blev det ingen lyckat besök eftersom jag var irriterad och det gick inte att bryta hur mkt jag än önskade.

Men i afton ska jag f*n ta och skärpa mig. Försöka räcker långt fast en genomförd planering visar ett resultat utav  villighet samt förstånd nog till och slå ihjäl tiden på ett vettigt sätt.

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback