risusgenerofortuna -

en dålig dag

ja ha då var det söndag har precis krängt fukost, väldigt sent.

Jag mår inte så bra i dag är fruktansvärt trött funderar på och sova igen. Är lite deppig oxå.

shiit vad jag känner mig nere är ledsen inombords. Jag tror jag vet, men inte riktigt säker på varför?

Gud vad det är jobbigt att känna så här. jag vill inte!

usch vill må ok, men nej då alltid något i vägen.
När ska jag må bra igen?
När ska alla eländiga tankar upphöra?


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Johanna

Jodå det bra här :) inget kul med dåliga dagar! :(

2010-11-28 @ 16:07:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback