risusgenerofortuna -

FETT LÄTT FEJK, INGEN KÄNSLOMÄSSIG STREJK

om jag säger jag mår bra, då ljuger jag för mig själv. Jag har trott ett tag att det verkligen var så, men först nu har jag insätt hur jag har spelat en roll då jag trodde jag mått bra. Jag önskade av hela min själ att jag fick känna en äkta livsglädje men allt var tydligen fejk fejk fejk .....just d påhittat utav min F*king devil som övertalade mig
och gjorde så att andra trodde på det jag sa som tex. hur är det i dag? jo tack det är okej yeah, right?
vem försökte jag lura?...........................................
....................ingen annan än världen och min självdestruktiva tvilling som saboterar för mig ementionellt!



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Erika(jyringen)

sv.jo du ibland lönar det sig att vara svensk :P

2010-11-11 @ 17:33:54
URL: http://jyringen.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback