risusgenerofortuna -

Fy

fy f*n vad uttråkad jag var i går vilket resulterade i fett grym ångest så jag gick o la mig runt 21.Jag steg inte upp förren urverket visade 15 ungefär i dag. Jag har i alla fall lyckats palla mig in i duschen. nytvättat hår luktar så himla gott. Jag känner mig piggare oxå o framför allt fräschare. just d.

nej nog om detta nu ska jag kränga frukost så där typ 15.40 lagom haha kom på en sak söndagar är faktiskt vilodagen. piss-tråk-söndag hate it. ska slå ihjäl lite tid genom tvättning det är vad som står på mitt schema. ciao!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Moa

sv: jorå allt är bara bra med mig :D allt bra med dig också? ♥

2010-11-14 @ 16:26:02
URL: http://littlemoa.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback