risusgenerofortuna -

ha noll koll

haha jag gjorde bort mig en smula på Ica under kvällskvisten igår ;)

Jag, E & A vandrade ut och vi hamnade på bla. Ica.
Vi stod i kassan och när det blev min tur så snackade jag med kassörskan.
Åh rätt som det är säger A: - skulle du inte lämna kvittot?
Jag bara: - Just det.

snacka om att ha noll koll på sitt ärende.



Ni har väl chekat in Ica-reklamerna?



Vad har du på hjärtat?
Postat av: POOS

Jag följer redan dig :)

Ikväll vet jag inte alls vad som händer faktiskt. En kopp varm choklad och en god bok låter inte fel..

själv?

Kram

2010-11-30 @ 14:00:00
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: POOS

Det är pajdeg, quornfärs med tacokrydda, paprika, Creme fraiche, lök och ost på toppen! Grymt gott!

Helgen har vart helt okej. Jobbat och lite sånt.

själv?

Kram

2010-11-30 @ 14:14:39
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback