risusgenerofortuna -

Hallå nu tänkte jag krypa till korgs denna...

mms_img56637 (MMS)

Hallå nu tänkte jag krypa till korgs denna afton har tiden rusat iväg ;-) jag har haft och har existerat i filosofvärlden väldigt djupt. Kom och tänka på ett citat från bob marley: gynna inte världen och förlora din själ. Visdom är bättre än silver och guld. Väldigt klokt just i kväll har jag förlorat en del av själen när jag fastnade i min livsfilosofi gällande hur jag mår? Kan säga som så här är rätt kluven hjärtat tycker en sak och känslorna vill annat men men det löser sig nog trots allt ändå. Jag får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda mig?!?


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Erika(jyringen)

allt brukar i varje fall ha en tendens att lösa sig..kanske bara int alltid på det sätt man tänkt sig =)

2010-11-21 @ 13:54:01
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv; Åh tack så mycket! Jag hat lagt till dig! :)

2010-11-24 @ 21:30:47
URL: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback