risusgenerofortuna -

helt lost

jag känner mig helt lost vet knappt vad jag gör eller inte gör. comfused en aning. why me? why now?
vilken tur jag har ska träffa en dok på onsdag som om hon det var en hon kan hjälpa mig,lilla Annelie som har tappat uppfattningen utav världen och kontrollen på sitt humör. jag har dessutom snöat in mig på meningarna vad är problemet? och ja, det vet jag inte?
Jag känner mig en smula agressiv och vänder taggarna utåt precis som om jag vore en rädd liten söt igelkott.
så liten,så oskyldig, så rädd, så ihop rullad så in i bombens taggig f*king taggtråd...
I said no more this would u be happy for...for på engelska och fyra on swedish..hänger du med i svängarna? ;P

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback