risusgenerofortuna -

Ja ha

Ja ha då har kl strax passerat 15 och jag sitter här samt käkar frukost du kallar det troligtvis inte frukost men det gör jag eftersom det är mitt första matintag i dag...Jag hoppade ur sängen vid 12 snåret därefter blev det städning o diskning sedan en efterlängtad dusch. skönt då slipper jag känna mig smutsig + att det känns bättre och vara i lgh när det är rent samt fräscht.

Just d jag åt ingen kvällsmat igår jag försökte det ända jag fick i mig var ett par riskakor woho vilken kvällis.
Min mat fungerar inget vidare om jag får säga det ur egen synpunkt.

huvudsaken är att jag äter och försöker äta, eller?


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Victor the GaaaaaY

Hello hur står det till denna kväll då :)

2010-11-16 @ 18:42:25
URL: http://vjagerholm.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback