risusgenerofortuna -

Kan ingen visa mig boken?

haj haj när ska problemen flyga iväg? det blir bara problem efter problem inget löses om det löses så kommer ett nytt igen omedelbart. varför? vad är det för fel med mig? först dok och nu katten shiit happends every f*cking week e det normalt? vad är egentligen normalt? jag har ingen aning. så orättvist allting.
Livet är en stor gåta älska glömma o förlåta jo om det vore så enkelt.

Kan ingen visa mig boken som handlar om ett fyrkantigt vanligt svensson liv whitout problems? thanks.Lycka till ;)



Ber om ursäkt för bob maly stavningen det ska vara Marley och sillver med endast ett L mkt klok tänkare var han väldigt djup och filosofisk just like me ;)


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback