risusgenerofortuna -

måste kila :P

Nu e min lunch strax över så jag måste kila iväg to the work . det går faktiskt bättre i dag har knappt varit irriterad plus i kanten ...åh vet ni vad jag gör idag? jo jag har tecknat upp isa från förra inlägget så jag ska gå och färglägga henne det kommer bli fin fint ...ni ska få se resultatet någon gång under kvällens gång ...den som väntar på något gott väntar ej för länge ....Nej pysa var det ja, näe ni får ha de super tills vi hörs...l8er:) får icke glömma oljepastellen ....kom ihåg kom ihåg osv. osv. qram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Micaela

SV: Tack så mycket! Igår låg jag bara på soffan hela dagen och var sjuk, idag ska jag ner till min låtsaspappa och kolla på film :) Vad händer ikväll då? Kram

2010-11-05 @ 13:39:05
URL: http://micaelabergne.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback