risusgenerofortuna -

missbrukar sms

yeah måndag woho...not har nyss krängt frukost;) bättre sent än inget alls. Här sitter jag och funderar vad doktorn ska säga när jag ska dit på onsdag. Dom måste f*n kolla mitt humör för det är inte normalt det vet jag.
Jag har mina misstankar.................................................

...........aja ur min högtalare ljuder spotifymusiken just nu lasse stefanz hallå du gamle indian.
Ni får tycka vad ni vill, men vissa dansbandslåtar är det faktiskt bra text i.

Jag känner mig så in i nordens slö och deppig vill prata med någon men samtidigt är jag rädd för att det ska gå åt h*vete så min irritation blossar upp.

Det var tur att en vänlig person som är ett stort stöd för mig just nu ringde till arbetet eftersom jag inte kunde. Tack så mega mkt ;)  tack för att det finns sms. Även om jag ibland missbrukar min irritation via dessa. Förlåt i så fall.



Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback