risusgenerofortuna -

mitt humör

Då var denna jobbdag äntligen count down, bara kvällen kvar. holie crap :P
nej men skämt å sido jag överlever nog.
Blir nog min kära lilla laptop å jag samt bloggen så klart ;) vill ni ha mer? vill ni ha mer? Så klart!

Jag kan ju lugnt påstå att mitt humör varit som en berg- och dalbana. Det är sjukt jobbigt.
När jag vandrade hem.......................

....övergick en del av mitt mående till lättnad

som om ett löv dalade i marken

som om en befrielse

från en tung börda

som begav sig av ut i intet

ut i oändligheten.

Där det aldrig mer skådades.





Vad har du på hjärtat?
Postat av: Johanna

Trist när humöret är så :(

2010-11-01 @ 21:16:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback