risusgenerofortuna -

mycket märkligt?

det blir jobbet i mon jag hoppas på det bästa att mitt humör håller hela dagen så jag inte exploderar, då blir det inte en rolig dag...usch:( det borde finnas en medicin som tog bort humörsvängningar samt neutraliserade alla känslor. Jag gillar inte mitt humör som det har varit nu i veckan helt konstigt :S nu i kväll var jag med M och vi baugade min specialar pizza mumma mumma rätt som det var skrattade jag sedan blev jag förbanad o svor sedan blev jag trevlig igen. jag fattar ingenting. Håller jag på och bli lite ding, ding i bollen? nä men skämt och sido detta är mycket märkligt eller hur?;)



Bilden är tagen utav min vän sanna i sep

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Johanna

Fin bild :) vad är det som gör ditt humör så dåligt denna veckan?=)

2010-11-03 @ 22:05:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback