risusgenerofortuna -

När jag känner mig ångestfylld tänker jag:

Trots att  jag vet hur det känns för mig

i mitt ondskefulla psyke

så måste jag låta mig ta hjälp av andra

och inte vara sur samt tvär.

Det är lättare sagt än gjort,

än vad det egentligen

i själva verkligheten är.

För jag vill ju inte att ångesten styr

mitt liv, mina tankar, mina känslor

samt härskar över min personlighet.

Då är det ju inte jag

som visar rätt individualitet.


Utan en tjej fylld av en ilsken demon

som beslag tagit det naturliga egot.

Denna uppretade tjej har

alltså förintat en behaglig miljö

som i utbyte förvandlats till ett helsiket.


Där hon dyrkar satan

och blivit ett troget fans.

Alltså en hjärtskärande satanist.



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Alexandresen

sv: man gör bara inte så oavset skäl. jag ville bara vara vän med den.

2010-11-30 @ 22:06:46
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: POOS

Fint skrivet!

Aw, stackare :( Jäkla jobbande men måste man så måste man!

Min dag har vart hektisk och det här är nog första gången jag sitter ner och det är helt tyst. Så skönt!

Detsamma bruden!

Kram

2010-11-30 @ 22:30:57
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback