risusgenerofortuna -

Ödet eller tanken?

Shiit vilken dag det var bara 5 st som var på jobbet inkklusive mig pga snö o blåst snacka om att bli blåst ;) haha.

Så här i afton är A o E hos mig och en ql sak när A stod vid min kyl så upptäcker vi att vi båda har likadana fliströjor som dessutom e köpta på samma ställe. Våra tröjor har märket on the peak samt är svarta. Kan ju tillägga att jag hade andra kläder på dagen bytade om till mys, kunde lika gärna tagit någon av dom andra två tröjorna prövad en vit sedan en orange tillslut valde jag min svarta flis, vilket sammanträffande.

När vi skulle kränga mat så hade jag tagit fram tomatsoppa från felix å sedan tar E fram norsk fisksoppa med likadant märke som min och vad betyder det?

Är det ödet eller tanken som styrt oss tre att välja samma?


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Johanna

Vad komiskt :)

2010-11-29 @ 21:17:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: E

Haha ja helt galet att du o A har likadana tröjor :D Du o jag samma sak fast mat haha rätt konstigt faktiskt att det kan bli så tokigt. kram

2010-12-01 @ 21:54:36


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback