risusgenerofortuna -

Oj :O

tja jag tog ej me datorn på jobb jag orkade inte. min smärta i fingrarna har börjat kännas i höger hand oxå så hela eftermiddag gjorde jag två saker det ena var att jag var social. det andra var att jag gjorde min favvogrej MOPPA GOLV nu känns det en pytte liten smula bättre med humöret känner jag antagligen för jag fick MOPPA ;)

åhh just det innan jag slutade när jag skulle plocka undan så skulle jag hälla ut mitt oanvända vatten som jag
skulle ha till akrylfärgen men det blev inget målat. Då fick jag en idé jag skulle lura en i personalen på arbetet med att låtsas hälla h2o:n över denna person men det rann ut på riktigt. Det gick så långt att jag inte tänkte på vad jag gjorde och personen i personalen fick sig en skvätt ;) Min reaktion blev oj, jag kunde inte hjälpa det.Det kunde jag faktiskt inte så det så, HAHA;) :P





Vad har du på hjärtat?
Postat av: Johanna

Förstår du blir trött på ditt humör när det pendlar så :( hoppas du kan får rätt med det :)

2010-11-04 @ 16:39:35
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

varför gillar du inte julen?

2010-11-04 @ 18:06:23
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback