risusgenerofortuna -

ont det gör ont

hejsan hoppsan i dag har det gått lite bättre på jobbet ...skönt fast precis innan lunch började det att störa i vänster handen i alla fingrarna mest i lång ring o lil fingerna än känns det inte i höger. Jag har ju haft senskideinflammation i bägge handlederna och blivit opererad för drygt ett år sedan. Nu har det kommit tillbaka i höger på samma ställe där jag är opererad. dok sa att operation var det ända som hjälpte men i mitt fall har det ej försvunnit. jo det var borta lite grann någon månad eller så men det kom tillbaka fort igen. jag käkar smärtstillande på recept ibland funkar det och i bland inte i dag tror jag inte att störningen går över. jag får väl ta med datorn till arbetet å sitta vid den eftersom jag inte är så mycket kapabel till annat ;) ciao ciao from now .



fy för som jag såg ut detta här e efter bandaget. Tjusigt? ;)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Micaela

SV: Ja visst gör dom? :) Aha okej, jag förstår :/ Jag har blivit sämre, influensan tror jag det är :/ Händer idag då? Kram

2010-11-04 @ 14:44:55
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Moa

sv: jodå jag mår bara bra! hur är det själv?

2010-11-04 @ 15:28:16
URL: http://littlemoa.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback