risusgenerofortuna -

rapp i käften :P

hemma på lunch käkade tomatsoppa + en halv baugett. mumsigt.

Är lite orolig och känner lite ångest eftersom jag inte kan förklara den konstiga känslan i kroppen.

Jag har varit lite irriterad på arbetet tjafsade lite med personalen. Dom förstod inte mig när jag sa att jag ej kunde klippa ut hjärtanen pga. min värk i händerna och handlederna. den blir värre då. Jag pallade inte förklara varför.
Jag hatar att jag måste berätta om min smärta flera gånger i månaden ....I hate it :(

En disskusion mellan en i personalen och mig

Personen: Jag får ju vara rapp i käften precis som du.
Jag: Rapphöna?!?


(google)


hahaha....

Adjö
regn, regn och regn ingen snö?

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback