risusgenerofortuna -

så här känner jag mig idag :S lite off

Då är jag hemma på lunch nu då blev en micropizza den med mozzarella o tomat yummi yummi. fy för allting jävlas med mig på arbetet ingenting blir rätt utan det krånglar, vilket är fruktansvärt irriterande grrrrrrrrrr....Mitt humör pendlar mycket i dag allrfrån glad till irriterad åter glad sedan irritation and so on ....I hate it.

Så här känner jag mig i dag:

" Allting känns vemodigt,konstigt och overkligt i dag
men så klart som oftast är depressionen här
och spökar under alla de ovanstående känslorna."

Nej nu måste jag PUTO FORTUNA eller hur?
så irriterad, så konstigt nej, just de Puto fortuna var det, visst ;)



u got it ;)...........right?

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback