risusgenerofortuna -

shit helt sjukt

Shit helt sjuk dröm jag drömde att mina knölar växte bla ankeln dok kunde ej hitta felet. jag var rädd för att dö men jag somnade till slut. jag drömde i drömmen att det var krig. det var svampar som dalade ner från himmeln och bara sprängdes dom blev ett pulver som kunde döda allt liv. Sedan flydde jag bor till min kontaktperson å hennes man dom bodde i ett hus vid min pappa lite längre bort. Där var ett rum som hade massa foto på mig o mina kusiner när vi var små på en vägg och resten var gameldagstapet. min kontaktperson diggade tapeten och frågade mig varför den satt där och då svarade jag jo min mormor har bott där nnan. Rätt som det var kom kriget till stället där pappa bor jag såg genom fönstret hur hans hund söta ISA brann upp mitt i eldens lågor. och då tänkte jag jag tyckte bra om henne varför skulle hon dö? just då i samma ögonblick kom kriget över huset jag var i o jag tänkte ja ha då hardet kommit hit oxå. Bäst å slänga sig ner på golvet o gömma sig. sedan vaknade jag i drömmen. därefter vaknade jag upp i verkligheten. känns konstigt det här. vad kan detta betyda? alltså drömmen

I övrigt så är jag trött som vanligt....mitt humör har lagt sig lite till
btw solen skiner i dag och jag ska snart ut o gå
till mitt kreativa jobb så det så, men först FRUKOST :P





I miss here so mutch, to mutch
Hon var en trevlig å gudasnäll vovve.

E hon inte söt?

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Elin :)

Visst kan vi följas åt! :)

Din hund såg riktigt fin ut btw, jag hade också en hund som dog för inte så länge sen, det är jobbigt är de!

Mvh Elin :)

2010-11-05 @ 10:24:27
URL: http://eliineriiiksson.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Usch! Vilken hemsk dröm! Oj, har det redan gått snart ett år Isa dog? Shitt, det känns inte så, vad tiden går fort! Kram

2010-11-05 @ 11:30:03


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback