risusgenerofortuna -

Självporträtt med PAINT



Jag blev grymt nöjd med bilden. Detta är första gången jag använder paint till och göra ansikten.
Det tog dock ca 9 h. fy vad nöjd jag är kan inte förstå att det är jag som gjort mitt face. Kom och tänka på låten mitt lilla face och jag ;) passar superbra in. Ett par rader ur face låten:
"Titta på mitt bleka fejs, titta på min lugg, va
Bäst jag smetar på nåt grejs, creme och ögonskugga
Tiden får ej bli för lång, nu får jag va rask
om jag ska bli klar nån gång med min ansiktsmask"



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Erika(jyringen)

har du gjort det där i paint??? inte dåligt! =)

2010-11-22 @ 21:13:18
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Fin bild :)

2010-11-23 @ 11:11:24
URL: http://louiseelinore.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback