risusgenerofortuna -

SNÄLLA SNÄLLA

Jag är en djup, ärlig och filosofisk tjej. Det går inte att ändra på jag är född sådan som person.
men just nu har jag tappat bort mig hur jag egentligen är. Jag blir förvirrad av alla intryck och har förlorat en del av mig. Med rätt hjälp klarar jag nog ut livet:
SNÄLLA, låt ingen tag bort min hjälpande hand.
Då har jag ingen att anförtro mig åt.
Ingen som finns där och lyssnar.
Lyssnar på mina rop efter hjälp.

btw jag kom att tänka på caroline af ugglas hennes låt Snälla snälla. Hon är en grymt skön tjej som står för vad hon tycker och tänker. Hon är sig själv och vågar ta plats. mina favvo rader ur hennes låt kommer här:

"Ja, så snälla, snälla, snälla, snälla
Ja, lyssna, snälla, snälla, snälla
Ja, jag vet det är lågt att be
Men jag skiter i det"



Bild google





Vad har du på hjärtat?
Postat av: Victor the GaaaaaY

Hur mås det idag då :D

2010-11-11 @ 15:05:20
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: Caroline L

Caroline af Ugglas känns så härligt naturlig och äkta. Älskar hennes röst med all själ och smärta.

2010-11-11 @ 21:37:48
Postat av: Jonas

tror vi är en del lika....

2010-11-12 @ 19:02:12
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback