risusgenerofortuna -

Tropiska drömmar ;)

här sitter ja å pimplar kiviks tropiska lättdryck YUMMI YUMMI jag får lite hawaiianska feelings inte för att jag har varit där men det känns så för mig när jag sörplar i mig drickan. I´m in heaven..just kidding ;) Jag har flugit en gång till och från mallorca sedan gran canaria och sist 2007 till teneriffa. Jag minns hur rädd jag var när planet skulle landa det snöade dessutom lite jag kollade på skärmen som visa landningsbanan och det såg ut som om planet skulle styra rätt ut i tjotahejti dvs i ingemannsland. Jag har bestämt mig aldrig mera flyg efter det jag blev rädd. Jag trodde att vi skulle dö vad jag oxå påminns om är att jag blundade, vilken lättnad jag kände i hela kroppen när motorerna stannat och planet står stilla på landningsbanan först då vågade jag andas ;)

I´ll not far away far away an other day

nu blir det berg flyttar in sedan kallar sängen, vi hörs så länge, jag säger: -hej!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: agneta

hej anneli! jag gillar dina inlägg du är superduktig. ha en bra dag, vi syns. hälsningar agneta

2010-11-05 @ 08:26:41
Postat av: josefin

sv: jo det är kalrt, så måste det ara :)

2010-11-05 @ 09:51:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback