risusgenerofortuna -

mina tankar

Mina tankar i afton lyder: Jag känner mig missförstådd.  Det kvittar vem men tex. dok i dag du kan tänka tyst men du behöver inte göra en bedömning så här efter 5 min kan jag säga att det handlar om autism inte asperger.
Varför säger då två läkare det då? Jag fattar inget blir helknasig :S Det var inte ens det jag sökte för utan det var mitt humör som jag ville kolla upp. jag känner mig själv bäst och detta här har inte med aspergern att göra det vet jag. Mitt inre säger mig att något är fel. Jag känner det så.
Jag känner väl för tusan om min själ är skadad och det kan jag säga med handen över hjärtat att den är just det trasig. Jag är definitivt inte upprymd, snarare en irriterad å deppig annelie.

Hur svårt kan det vara att förstå?


btw jag fick min choklad och tro det eller ej men det vita tog slut i kväll.
Dock har jag två kvar ska spara ett till i mon eller båda vi får se;)

mjao.......ciao!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Caroline L

Du måste fortsätta tills du hittar en läkare som förstår dig. Var det en vanlig husläkare du var till?

2010-11-17 @ 22:27:34
Postat av: Mikaela - Never ending love

Tack ska du ha gumman :)

2010-11-17 @ 23:27:38
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Jaha! jobbigt ^^

2010-11-18 @ 15:45:00
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback