risusgenerofortuna -

Ett bakslag varje vecka

jag i får i princip ett bakslag varje vecka, jag blir aldrig fri från all skit.

Är det inte någonting med kroppen, så är det mitt psyke som omskakas. mitt liv är väldigt dramatiskt som tex Rambos plötsliga död den 25 okt, veckan efter fick jag utslag på kroppen som läkaren trodde var skabb, men det var det ej enligt hudläkaren, sedan var det min värk i kroppen, oro kring katten varför han kissa inomhus? besök hos vetrinären kastrering, irriterad över ett möte med en dok, sedan hade jag ett annat möte om mitt liv med LSS, och bråk samt tjafs inom vänskapskretsen, fått en nygammal behandlare på psyk. Jag har dessutom lyckats sträcka mitt högerknä så j*la ont, tvi!

Detta ovanstående är bara liten bråkdel utav mitt den senaste månaden. Jag undrar hur detta ska sluta?

När ska dramatiken bli lika stilla som stilla havet? ;) haha Idont think so. kram


Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback