risusgenerofortuna -

vad är problemet?

Sa väldigt mkt följande på jobb: vad är problemet? Ja det är mitt namn slit det med hälsan, Ja det vet väl inte jag?
Personalen avskyr meningen vad är probemet? och en av dom hatar ordet väl. Ofta säger jag dessa meningar utan att jag tänker mig för ;) Någon enstaka gång är det för och skoj-reta-upp personalen. Huvudsaken är att jag ej menar något illa, vill väl och vet jag inte så vet jag faktiskt inte.

Säger jag tex. jag är trött och jag vill inte då kan det misstolkas utav andra som att jag inte bryr mig eller att jag är en latmask samt oförskämd. Det jag säger det menar jag ibland lägger jag till efter jag vill inte och jag menar det. Har fått lära mig det genom f.d 12:an annars blev jag inte trodd. Det blev missförsånd hit och dit.

Woho annelie har käkat frukost vid elva tiden i dag ganska normalt. jobbar på det. Käkade dessutom en kanelbulle under kafferasten. mumsigt.

När jag kom hem mötte jag E i Yatzi. Hon vann vilken osis ;) jag vinner nästa gång. haha.




Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback