risusgenerofortuna -

Älskar att moppa golv :)

Ja då har jag vaknat till liv har varit typ dödstrött hela dagen men när kvällen kommer då vaknar jag oftast på nytt. Jag steg ur sängen ca halv 4-4 någonting diskade, hoppade in i duschen  och moppade min golv så nu e här skinande rent. Älskar att moppa golv jag är supersnabb o noga. Har ju inte jobbat som städerska ett halv år för ingenting. På mitt nuvarande jobb är det jag som skurar golven när jag väl är där de gånger jag inte glömmer eller blir astrött pang bom och måste gå hem. Det med golven är troligtvis en idé jag fått
eller är det fler som gillar att tvätta golv? tell me ;)

Här kommer en bild på min söta lilla kise som heter just KISEN passande, visst?







Vad har du på hjärtat?
Postat av: Sanna

Jag kan erkänna att jag gillar att moppa golv & städa. Vill ha snyggt & prydligt! Man vill ju inte hitta grejer efter 100 år, haha. Kram

2010-10-29 @ 18:51:55
Postat av: Anonym

Alltid trevligt med skinande rent- ja kattens namn är passande :-) och söt katt dessutom. Kram

2010-10-29 @ 19:36:17
URL: http://www.fotografandreas.se
Postat av: Linda

SV: ja jag är ju sjuk så jag vet inte ta de lungt tror jag vi får se sj? jo vist kan jag göra de

2010-10-29 @ 21:25:55
URL: http://limdasvardag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket :) ja S& o är gott =) kul du vill följa mig, då följer absolut dig med. just nu är det rätt lugnt :) själv då?

2010-10-29 @ 21:27:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline L

Söt misse:)

2010-10-30 @ 22:24:06


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback