risusgenerofortuna -

dagens sanning

Godmorgon, i dag är det ingen  bra dag ingenting känns rätt att ha på sig och frukosten smakade inte. jag tänker i alla fall försöka jobba min mage är orolig det kan bero på att jag ska ha ett möte med personalen kl 13 angående lite saker dom gjort vill inte skriva så mycker mer om det. behåller det för mig själv som en liten hemlis ;)

Jag har ju fått diagnosen asperger och då hamnar man lätt i konflikter vilket inte är meningen egentligen
för jag vill inte tjafsa emot det blir bara så när jag mår dåligt eller inte vet och när jag inte vet så vet jag inte.
det kan hända att folk uppfattar mig fel om jag inte vet, dom kan tro att jag jävlas när jag säger så,
men saken är den att jag skojar inte när jag inte vet ,jag menar det.

Ska strax kila iväg till jobbet. jag återkommer under dagen. vi hörs!

Vad har du på hjärtat?


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback