risusgenerofortuna -

glöm inte bort att hjälpa mig ;)

Nu stänger jag ner datorn tills jag vaknar lite senare i dag måndag. Det blir jobbet så klart.
Men först tänkte jag hinna med att blogga lite. men snälla glöm inte bort och hjälp mig
med info kring utanför-och vänskapsinlägget, vore tacksam om ni ställer upp =)

usch nu är jag sjukt trött kan knappt se vad jag skriver....nja halv sant :P

Denna dagen är för mig endast ett minne blott
du får ha det så hemskt gott,

vi hörs snart igen




Vad har du på hjärtat?
Postat av: frida sjöholm

Hej, vad har du hittat på i helgen? :) kram

2010-10-11 @ 08:24:13
URL: http://sjoholms.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback