risusgenerofortuna -

Hej hej jag har en liten pysselkväll var m...

mms_img49123 (MMS)

Hej hej jag har en liten pysselkväll var mycket trevligt har gjort ett tjusigt halsband till min söta whiskas katt haha kisen e väl ett passande namn? Har du något djup? Tell me qjam ;-) so long långkalsong :-S hihi


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Fint det blev... väldigt passande namn till en kise helt klart! Kram

2010-10-22 @ 09:03:38
URL: http://www.FotografAndreas.se
Postat av: e

Det blev så fint, hoppas kisen gillar halsbandet ;)kram

2010-10-24 @ 13:42:23


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback