risusgenerofortuna -

Ja happ då var det lunch

Ja happ då var det lunch, har käkat en bulle med ost.

Innan på jobbet så målade jag min katt. Det känns inte kul att måla
speciellt inte när man sätt andra som är bättre man känner sig kass av det.
Alla tycker vi olika det fattar jag
men det är min känsla som tycker som den gör .
Man ska inte tänka så här jag vet, men nu känner jag detta o då e det bara till att acceptera.
En känsla går inte att ändra. Den finns inom en ändå.

Fy fan vad jag fryser till och från i dag, jag känner mig kall, lika kall som snö..brrr



Börjar bli trött nu usch vill inte må så dåligt som igår det är inte ql att vara dödstrött.
Aja, hoppas jag står ut i eftermiddag på jobbet men det tror jag.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

I bland har man vissa dagar på grund av vädret som gör att man inte känner sig alls i form, men försök se en ljusning i allt, och tänk på att vädret kan påverka hur man mår och känner sig - det har jag upptäckt iallafall... det löser sig skall du se :) du är duktig på att måla tycker jag. Kram

2010-10-07 @ 15:44:01
URL: http://www.FotografAndreas.se


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback