risusgenerofortuna -

Jag blev lurad

hallå hallå haha jag blev lurad i morse jag har i början av okt vetat att vi ska ändra klockan tibaka en h så klart hade jag glömt det och hade ställt min mobil på halv 12. jag gick upp och starta datorn dåvisar kl bara 10.50.
Jag var tvungen att fråga min vän S via msn om det verkligen var rätt att klockan skulle skruvas tibaka en h?
ja det visade sig att jag hade rätt sedan .....lite wierd? :S

nej nu ska jag leta upp ett recept på banankaka oxå ska jag bauga mitt aprikos brö´.
Jag uppdaterar lite senare idag samt svarar på era fina och trevliga kommentarer
they make me happy :) ciao ciao.......... from now :P



mums mums!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fanny

Svar: Ja, Allt bra? :)

2010-10-31 @ 11:42:43
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej inget speciellt ;p självdå?

2010-10-31 @ 12:35:29
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback