risusgenerofortuna -

Jag har fått en låt på hjärnan, nämligen.....

godmorgon

jag har sovit bra slocknade vid halv tolv tiden ...
ja då ska jag jobba igen det ska bli trevligt,
men jag känner mig lite nere och slö
det var antagligen för mkt förra veckan ...
men jag hoppas på en lugnare vecka .
nu har jag fått gesällvisan på hjärnan..ni vet;)

Måndag gör jag ingenting ingenting ingenting.
Tisdag ser jag mig omkring mig omkring mig omkring.
Onsdag går jag ut och vankar.
Fredag gör jag vad jag vill.
Lördag stundar helgen till.

Ciao Ciao!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Andreas

Idol nästa ? :) bra låt! det låter bra :) Kram

2010-10-25 @ 10:27:12
URL: http://www.FotografAndreas.se
Postat av: agnes

Haaj! :)

Vgd idag?

2010-10-27 @ 19:17:12
URL: http://swetiiee.blogg.se/


Visa respekt alla nedlåtande

och allmänt dumma kommentarer

samt reklam och spam tags omedelbart bort>


Förmedla ditt tilltalsnamn:
minnas mig?


E-mail: (Bara din och min hemlighet)


URL/Bloggadress:


Författa ditt tycke:



Trackback